Tämä näköispainos on koottu Riihimäen Lasin myyntikuvastojen irtolehtikansioista ja se antaa kattavan kuvan Riihimäen lasitehtaan 60-70-lukujen tuotannosta.
- 1 / 3
- seuraava ›
Hei!
Minulla on Oiva Toikan signeeraama N 529 maljakko, joka on täysin virheetön ja epäilisin että täysin käyttämätönkin. Ollut vaan koristeena palkintokaapissa.
Olen selannut internettiä, mutta ko.maljakkoa todella hankala löytää, edes huutonetistä en sitä löytänyt. Johtuuko tämä siitä, että ko. maljakko tusinatavaraa vai harvinaisuudesta?
Värimaailmaani tuo ei käy, joten olen harkinnut sen myymistä, mutta en aivan hatusta osaa sen arvoa määrittää. Joten joskoon täältä löytyisi apua :).
Myös kiinnostaa Vennola Jorman Kuusi maljakko, suuri ja painava. Onko sen arvo muka niin korkea kuin jossain , oliko astiataivas tjsp, pyydetään?
Entä Tamara Aladinin Keltainen Reimari?
Saman tekijän isoin Kehrä vaasi?
Suurin Aalto maljakko, on pölyyntynyt kaapissa jo vuosia :D.
Etukäteen kiittäen, Mame
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy kommentoidaksesi.
Jos haluat ottaa yksityisesti yhteyttä viestiketjun aloittajaan tai johonkin kommentoijaan, klikkaa hänen nimeään ja pääset jättämään viestin.
Tämä näköispainos on koottu Riihimäen Lasin myyntikuvastojen irtolehtikansioista ja se antaa kattavan kuvan Riihimäen lasitehtaan 60-70-lukujen tuotannosta.
Moi!
Onko maljakko signeerattu se vaikuttaa paljon hintaan.
Ollut tuotannossa 1970-1972, on taidelasia,ei löydy huuto.netistä.
myydään varmimmin arvohuutokaupoissa tai lasipäivillä, ulkomailla tuota maljakkoa on enempi tarjolla.
Laatutavarassa siitä pyydetään 1600 euroa, mutta mielestäni hinta on yläkanttiin pahasti, lisäksi kysymyksessä on liike.
Realistinen hinta voisi olla virheettömälle ja signeeratulle 1000e paikkeilla, toisaalta lam on laittanut hintoja alas.
Jollei ole signeerausta niin hinta on max 400e
Olen kiinnostunut :)